Friday 21 June 2013

:)

Bismillahirahmanirrahim..

Alhamdulillah kita masih diberikan peluang untuk hidup.
Terima kasihh Ya Allah..
Segala puji hanya untukmu.

Diriku hanya insan biasa yang tak lekang berbuat dosa..
Bukan sengaja nak buat dosa tapi tak sengaja.
Hanya Allah yang menilai.
Allahu.

Aku hanya insan biasa yang penuh dengan dosa.
Kini aku ingin berubah.
Sesi perubahan ku berulang kali.
Terkadang aku tergoda akan dunia yang penuh kelalaian.
Tapi sekarang aku tekad untuk menuju kearah lebih baik..
Inshaa Allah.

Don't say to me awak da sempurna awak baik whatever lah.
Ingatlah bahawa semua ini Allah yang bagi.
Saya hanya hamba Allah yang hina.
Saya juga sering kecewa dalam hidup tapi apakan daya nangis begitu saja tiada la guna.
So bangkit bangkit kita semua !
Ingat ALLAH ada dengan kita .
Setiap hari kita bangun dan masih hidup lagi tu bererti Allah beri kita peluang.


Sebesar mana pun dosa yang kita lakukan kasih sayang Allah pengampunan Allah lagi BESAR.
Allah kasihkan hambanya..
Jika dulu kita jahat kita apa ke takpe ada masa untuk kita berubah.
Mending ourself everyday.
Muhasabah diri tu amat perlu.
Yakinlah dengan Allah.
Lakukan semuanya kerana Allah.
Apa yang saya lakukan ini juga kerana Allah bukannya hendak berbangga..
Allahuakbar.. 
ISLAM ITU AMAT INDAH.
ISLAM ITU TIDAK KEJAM.



Gambar hiasan :)



I don't know what title must put in this post :)
Semoga ia dapat memberi manfaat kepada kita semua.
Inshaa Allah.

Surah.. Sirah.. Sarirah.. Sunnah Membawa Kejayaan !

No comments:

Post a Comment